MAMMA

Det är ju lite speciellt det här att vara MAMMA, jag älskart o älskar ELIS över allt annat på jorden. Men visa dagar räcker man inte till eller rättare sagt det känns så iallafall. Vet att Elis gillar att vara med mig och att mitt hem känns som hemma för honom. Han är. 80% av tiden här, det är alltid ja som hämtar/lämnar på förskolan, går på utvecklingssammtal & föräldrarmöte. Men känns som livet hos hans far och med hans lillasyster har börjat ljusna lite iaf. Just nu är en sån tidpunkt när han är hemma hos sin pappa. Vill självklart att han ska vara där men kontrollen. När/vart sover han fick han med favoriterna, tänker längtar han efter mig. Går allt bra är de mer exempleriska hinner mer när de är två. Vad gör de. osv saknar honom extremt. Framförallt igår o lite i torsdags var det lite turbulent, vi skulle åka från Jonas vilket ja de sista dagarna kännt lite svårt. Själv utan barn o älskling. vem är ja då?? EMMA? nja den personen känner ja inte. tur att britt är på torsgatan. Det har märkts på elis också att en förändring va på g lite gnällig, motsvarar mer än vanligt o velig mm känns väl tufft för honom också o byta miljö leva i en resväska. men bra har vi haft. Om det går som vi sagt får ja hem mitt älskade troll nästa söndag. LÄNGTAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0